heeej!

Ooo man kan ju nästan tro jag glömt bort det här med o blogga..... känns ju så ibland... här är det fullt upp!!
har hänt massor sen sist ska försöka klistra ihop lite bilder vad vi gjort och lite bilder från semstern, måste bara hitta den där tiden.

Nu funderar jag iaf på att färga håret.... BRUNT.... *whaaaa* ska man våga.. nu ska jag iaf toppa det först sen så ska jag nog våga lägga i lite färg...;), sen blir det en permanent i höst...
två fiiina färger jag hittat:


(Bild: Google)

Mm mörka.... men fiiina tycker jag:). tro ni man passar i de?! kanske för mörkt... men vill ha lite chokladbrun..
Idag ska jag o barnen till Mc donalds.. lovade Filippa det, lite fredagsmys:) med Charlie o fam. så blir fullt ös...!
nu blev de inget låååångt inlägg idag så får bli de nästa gång..
Ha de gött!!
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jo, trodde ett tag att du glömt bort bloggen :)

Självklart ska du färga håret. Det kommer bli superfint!

Kram kram

2009-09-08 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0