Core

Idag var jag och Nellie på mamma/barn Core... riiiktigt roligt. det var andra gången vi gick så använder man barnen som "tyngder" träna mage, ben och axlar. se om jag kan få en liten bild därifrån nästa gång kanske;).
Nu ikväll har jag gjort plommon marmelad med gula plommon... den står på svalning så får se hur det smakar sen.. men hur enkelt som helst...
*
koka 1kg plommon i lite vatten med kärnor o allt låt puttra ganska länge, plocka sen bort kärnorna (flyter upp till toppen)häll i 6-8dl socker (jag hade 6dl)låt puttra en stund till...häll sen upp i burkar...
(går nog koka med en kanelstång eller lite kanel kan man ha de som kräm eller till glass... fast nog god på mackan med..:)

(Bild:Privat)
Ser gooo ut  ;)
här kommer en bild på mina två prinsessor med:)


(Bild:Privat)
Imon ska farmor passa barnen, se hur det går med lillskruttan.. jag ska till frisören.. klippa mig lite o färga bruna slingor.... *lite nervöst* men ska bli kul.. håll tummarna att Nellie äter flaska o är snäll så man slipper åka hem med färg i håret;)
ha det gött.
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Syrran

De är så söta dina flickor!

2009-09-12 @ 15:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0