1Maj

Igår var vi bjudna till våra kära vänner jessica & Magnus och självklart lille Vilmer.
Vi åkte dit på em och blev bjudna på fruktsallad och glass, perfekt i de fiina vädret


(bild: privat)

smaskens!!! efter det tog vi oss en tur till Traryds djurpark och barnen fick mata änderna:


(bild:privat)

Nellie är dock för liten för att mata fåglarna men hon skulle va uppe och titta vad storasyster och Vilmer gjorde..
Efter det åkte vi tillbaka och blev bjudna på grillat:), Jag skulle även bli klippt..
får ju slänga in en bild på nya frillan mää juh:


(bild:privat)

*
hihi* snygg bild va.... inte hunnit fixa mig ännu.. haft fullt upp med Filippa & nellie innan idag.
Tack Jessica, lika bra som alltid. får nog boka in en tid för färgning snart med.. och sen om ett tag ska de permanentas...
så helgen har varit fullt upp..
Nu ska jag mys amed mina 2 skatter,, Tony är och hjälper min pappa att flytta...
måste ju lägga in en bild på Nellie med:


(bild:privat)

Filippa och Nellie myser.
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

kanonfin i håret! O underbara, söta ungar!

2009-05-03 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0