åhhh..

har insett att jag inte är så bra på att blogga... det är lite väääl länge mellan gångerna... om man bara kom i i det så skulle det nog gå bättre;)....
2v till sen är det dax för semester fr Tony, gott. då drar vi 1 v till Öland med Susanne, Daniel och Egon.

Nu sitter jag ute på altanen och tar det lite lugnt.. *ojoj*, Filippa älskar att va ute och leka hon springer runt här med en vattenpistol som ska fyllas på för jämnan..
Nu vakna Nellie.. återkommer...

tillbaka...

(bild:Privat)

här är poolen vi köpt... rikigt gott o ta sig ett dopp i värmen, Filippa älskar att bada i den.
ikväll ska vi till Maggan o Lasse, Filippa o Nellie får hälsa på farmor o farfar lite... man kanske till o med får sig en liten grillbit;)

(bild: Google/ smidigt.se)

Fiiin grill va... roooosa! skulle man ha en som resegrill i bilen..;).
Nehe.. nu ska jag ta och underhålla barnen, kanske blanda till mig en Frappuccino.
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0