fredag

Nu har Tony bara en dag kvar sen är det semester!:). en del inplanerat en vecka på Öland som ni vet och sen 2dagar på kolmården. det blir väl en del med att fixa hemma med.... det som alltid måste fixas när man har hus och sen hoppas jag på att hinna måla om Nellies rum och fixa där...


(Bild:ikea.se/perlanliving.se/bolagret.se/panduro.se)

Här är lite saker som ska inhandlas till Nellie´s rum, ska måla fågelholken mörklila och sätta den på väggen. blir nog en ljuslila färg på väggarna..
på tal om annat så hittade jag på nätet ej tjej som sytt fina x-tradynor till sin phil&ted vagn, det blev jag lite sugen på att försöka sy till vår p&t men är ju inte direkt någon baddare på att sy men man kanske skulle ge sig på att försöka....
Nu är det dags att ta tag i dagen och klä på mig och barnen och ev en sväng till lekparken, sen blir de ju packning så klart!
kommer förresten en bild först på nya muffinsreceptet jag provade igår, havremuffins med choklad på..*mumma*

(Bild:privat)

KramKram

Kommentarer
Postat av: Jojo

De såg allt lite goda ut!!

Det är roligt att göra om, hoppas det blir bra. Då har du en rosa och en lila donna nu..;) Mys

Ha det super. Kram

2009-07-11 @ 17:17:29
URL: http://johannaingered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0